dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Velová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:04:59Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:04:59Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48680 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce je popsat problematiku marketingového řízení ve vybraném podniku. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako marketing, marketingové řízení, marketingový informační systém a v závěru je vymezen pojem marketingový mix. Praktická část je zaměřena na provedení situační analýzy společnosti CZ LOKO HOLDING, a.s včetně vypracovaní SWOT analýzy poukazující na silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby podniku. Součástí této bakalářské práce je také zhodnocení současného marketingového řízení včetně zpracování návrhu případných změn ve společnosti jako takové. |
cze |
dc.format |
68 s. |
cze |
dc.format.extent |
2025626 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
marketingový informační systém |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
situační analýza |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
marketing information system |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
situation analysis |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení ve společnosti CZ LOKO HOLDING, a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing management in the company CZ LOKO HOLDING, a.s. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to describe issues around marketing management in the chosen company. In the theoretical part basic definitions are described, such as marketing, marketing management, marketing information system and in the end the marketing mix is defined. The practical part is focused of situational analysis of the company CZ LOKO HOLDING, a.s., including SWOT analysis showing the strengths, weaknesses, opportunities and threats. Part of this bachelor thesis is also evaluation today‘s marketing management, drafting of possible changes in company as whole. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26979 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo zpracování analýzy jako východicko pro zpracování případných návrhů pro zvýšení konkurenční výhody společnosti. V závěru práce studentka formulovala návrhy a změny a odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. Velmi kvalitně ke zpracována analýza konkurenčních firem využila jste pro analýzu Porterova modelu. V čem lze očekávat silné stránky (pro holding) v rámci odvětví.
2. Z jakých zdrojů indexu spokojenosti zákazníka (především počtu kritérií) byl vypočítán tento index. |
cze |
dc.identifier.stag |
16173 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |