Virální marketing v podnikatelské sféře v České republice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Filipová, Jana
dc.contributor.author Nedomová, Tereza
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:47Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:47Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48649
dc.description.abstract Tato práce je zaměřena na virální marketing v České republice. V první části je vysvětlení základních pojmů a několik, pro účely této práce, podstatných definic. Následuje vztah virálního marketingu a sociálních sítí. Nechybí Facebook a jeho využití při marketingové práci. Poslední část je věnována vyhodnocení efektivity virálního marketingu. Součástí práce jsou i konkrétní příklady virálního marketingu v praxi. cze
dc.format 55 s., I-VI pří. cze
dc.format.extent 946658 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject virální marketing cze
dc.subject internet cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject Facebook cze
dc.subject virální kampaň cze
dc.subject média cze
dc.subject reklamní kampaň cze
dc.subject viral marketing eng
dc.subject internet eng
dc.subject social networks eng
dc.subject Facebook eng
dc.subject viral campaign eng
dc.subject media eng
dc.subject propagation eng
dc.title Virální marketing v podnikatelské sféře v České republice cze
dc.title.alternative Viral marketing in business sphere in Czech Republic eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated This work is focused on viral marketing in Czech Republic. There are definitions and explanations in first part of this work. It is followed by relation between viral marketing and social networks. There is also a Facebook and its use in marketing. The last part is devoted to evaluating efficiency of viral marketing. This work also includes concrete examples of viral marketing in practice. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Manažerská etika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26983 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka prezentovala bakalářskou práci na téma Virální marketing v podnikatelské sféře v České republice. Zodpovězené otázky: Ukazatelé návratnosti investic. Jak se díváte na všudypřítomné vnucovací reklamy na internetu? cze
dc.identifier.stag 16306 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet