dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
|
dc.contributor.author |
Šmejda, Milan
|
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:04:46Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:04:46Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48645 |
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalřáské práce je na základě vytvořené situační analýzy podniku zhodnotit současnou situaci ve společnosti J. Ledvina a spol.- spol. s r. o. a předložení návrhů na zlepšení situace s ohledem na marketingové řízení v dané společnosti. Obsahem bakalářské práce je část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Následující část bakalářské práce se zabývá analýzou podniku J. Ledvina a možnými marketingovými návrhy, které by mohli zlepšit situaci v podniku. |
cze |
dc.format |
42 s. |
cze |
dc.format.extent |
815813 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
marketingové prostředí |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
situační analýza |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
marketing environment |
eng |
dc.subject |
marketing communications |
eng |
dc.subject |
situational analysis |
eng |
dc.subject |
marketing strategy and advertising |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení v podniku J. Ledvina a spol. - spol. s r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing control in company J. Ledvina a spol. - spol. s r. o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Bachelor thesis is focused on the evaluation of actual situation in J. Ledvina et al. - al. Ltd. and proposals for improving the situation with regard to marketing management in the company. The content of this work is the part that contains a description of the basic concepts of marketing and marketing management. The following part of the thesis deals with analysis firm J. Kidney marketing and possible suggestions that could improve the situation in the company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26960 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a cílem bakalářské práce. Cílem této bakalřáské práce je na základě vytvořené situační analýzy podniku zhodnotit současnou situaci ve společnosti J. Ledvina a spol.- spol. s r. o. a předložení návrhů na zlepšení situace s ohledem na marketingové řízení v dané společnosti. Obsahem bakalářské práce je část obsahující popis základních pojmů marketingu a marketingového řízení. Následující část bakalářské práce se zabývá analýzou podniku J. Ledvina a možnými marketingovými návrhy, které by mohli zlepšit situaci v podniku. Student odpověděl na otázky položené vedoucím práce:
1. Charakterizujte strukturu portfolia firmy J. Ledvina a spol. - spol. s r.o.
2. Poptávka (str. 31) klesá. V čem spatřujete pokles poptávky (cena produktu, případně dovoz). |
cze |
dc.identifier.stag |
11084 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |