Možnost využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá sociálními sítěmi, jako nástrojem podpory podnikání. Cílem práce je představit sociální sítě v širších souvislostech z pohledu podniku. Popisuje možnosti využití sociálních sítí nejen jako moderního marketingového nástroje. Dalším z cílů práce je vytvoření prezentace konkrétní organizace na sociální síti.
Rozsah stran
50 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D27005
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sociální sítě, PPC reklama, Plug in, Facebook, social networ, PPC advert, Plug in, Facebook