Analýza vlivu globalizace na manažerskou etiku
Bakalářská práceDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá teoretickým vymezením pojmů globalizace, manažerská etika a vybraných souvisejících termínů. Náplní analytické části je popis vybraných problémů firmy Nike, které byly zapříčiněny globalizací a následná analýza etických nástrojů, kterými firma na problémy reagovala.
Rozsah stran
56 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26981
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
manažerská etika, globalizace, firma Nike, společenská odpovědnost firem, business ethics, globalization, Nike, corporate social responsibility