Digitální knihovnaUPCE
 

Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky.

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá manipulativními aspekty marketingu a jejich socioekonomickými důsledky. V první kapitole se věnuji základním pojmům marketingu. Druhá kapitola se týká manipulace z hlediska psychologie, kde rozebírám manipulační chování, manipulativní strategie a techniky. Třetí kapitola je o využívání (zneužívání) manipulativních technik marketingu. Dále jsou zmíněny nejpoužívanější manipulativní techniky a k nim obranné taktiky. Poslední kapitolou je vlastní šetření, kde sleduji manipulativní techniky na předváděcích akcích a zkušenosti seniorů, které se jich účastnili.

Rozsah stran

44 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D27459

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, manipulativní techniky, strategie, taktiky, předváděcí akce, senioři, marketing, manipulative techniques, strategies, tactics, demonstrations, seniors

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced