Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o.
Rozsah stran
101 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26933
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingové řízení nákupu, nákupní marketingový mix, strategický nákup, model nákupního marketingu, proces nákupu, nástroje nákupního marketingového mixu, marketing management of purchasing, purchase marketing mix, strategic purchase, model of purchase marketing, purchasing process, purchase marketing mix instruments