Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o.

Rozsah stran

101 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26933

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingové řízení nákupu, nákupní marketingový mix, strategický nákup, model nákupního marketingu, proces nákupu, nástroje nákupního marketingového mixu, marketing management of purchasing, purchase marketing mix, strategic purchase, model of purchase marketing, purchasing process, purchase marketing mix instruments

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced