Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingový informační systém BONTÉ CLASS, s.r.o.

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá marketingovým informačním systémem ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. Popisuje současný stav využívání marketingových informací a zdůrazňuje význam marketingového informačního systému jako nástroje pro efektivní zpracování informací. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy související s marketingovým informačním systémem a marketingem služeb. V praktické části je následně popsán současný stav marketingového informačního systému ve společnosti BONTÉ CLASS, s.r.o. a provedeno šetření mezi zákazníky této společnosti s cílem odhalit případné nedostatky v nabídce služeb a jejich poskytování.

Rozsah stran

67 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26949

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový informační systém, MIS, marketingový výzkum, marketing služeb, analýza, informace, marketing information system, MIS, marketing research, marketing services, analysis, information

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced