Eko značka jako konkurenční výhoda podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Súkeníková, Olga
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:03:44Z
dc.date.available 2012-10-13T09:03:44Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48472
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá oblastí eko značení u spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na konkurenční výhodu, eko značení a marketingový výzkum. V praktické části je zpracováno dotazníkové šetření o povědomí veřejnosti o eko značení a o preferenci eko produktů u zákazníka. Závěr práce vyhodnocuje získané výsledky a navrhuje řešení na zlepšení. cze
dc.format 83 s. cze
dc.format.extent 2280122 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject konkurenční výhoda cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject eko značka cze
dc.subject eko značení cze
dc.subject eko výrobky cze
dc.subject competitive advantage eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject eco label eng
dc.subject eco labeling eng
dc.subject eco products eng
dc.title Eko značka jako konkurenční výhoda podniku cze
dc.title.alternative Eko Label as A Competitive Advantage of Company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Vaculík, Josef cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the area of the eco labeling from the consumer point of view. The theoretical part is focused on the competitive advantage of eco labeling and marketing research. In the practical part a questionnaire survey of public awareness of eco labeling and customer preference regarding to the eco products are presented. The conclusion of this work evaluates achieved results and proposes solutions to improve a current state. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26937 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Cílem práce bylo posoudit roli eko značek na českém trhu a navrhnout kroky pro posílení jejich role při kupním rozhodování spotřebitelů. cze
dc.identifier.stag 16136 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet