Digitální knihovnaUPCE
 

Eko značka jako konkurenční výhoda podniku

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá oblastí eko značení u spotřebitelů. Teoretická část práce je zaměřena na konkurenční výhodu, eko značení a marketingový výzkum. V praktické části je zpracováno dotazníkové šetření o povědomí veřejnosti o eko značení a o preferenci eko produktů u zákazníka. Závěr práce vyhodnocuje získané výsledky a navrhuje řešení na zlepšení.

Rozsah stran

83 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26937

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

konkurenční výhoda, marketingový výzkum, eko značka, eko značení, eko výrobky, competitive advantage, marketing research, eco label, eco labeling, eco products

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced