Marketingová logistika a její uplatnění v podniku Česká osiva Chlumec, spol. s.r.o.
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou logistikou v podniku Česká osiva Chlumec, spol. s.r.o.. Cílem práce je popis současného stavu marketingové logistiky v podniku s uvedenými návrhy na zlepšení a následné vyhodnocení. Teoretická část práce se zaměřuje na objasnění základních pojmů spojených s marketingovou logistikou. Praktická část vychází z finančních výkazů, zpráv a rozhovorů poskytnutých společností. Dále je zde uvedeno možné řešení v podobě investice do balicího zařízení včetně výpočtů o výhodnosti investice. V závěru práce je zpracována SWOT analýza podniku, která mimo jiné ukazuje v čem spočívá síla podniku. Jmenovitě například využití vlastní, rychlé, čisté a spolehlivé silniční dopravy.
Rozsah stran
68 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26935
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingová logistika, řízení zásob, logistické náklady, logistický řetězec, ABC analýza, marketing logistics, inventory management, logistic´s costs, logistics chain, ABC analysis