dc.contributor.advisor |
Černohorský, Jan |
cze |
dc.contributor.author |
Jeřábková, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:03:35Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:03:35Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48445 |
|
dc.description.abstract |
Práce pojednává o procesu realizace mezinárodního obchodu malým podnikem jak po stránce teoretické, tak praktické. Vybranému podniku bude sloužit pro lepší orientaci v tomto odvětví a poskytne návrhy, jakými způsoby je možné realizaci mezinárodního obchodu zefektivnit. Doporučení proběhnou na základě analýzy dosavadního postupu se zaměřením na budoucnost společnosti. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.format.extent |
1435521 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
mezinárodní obchod |
cze |
dc.subject |
zahraniční trh |
cze |
dc.subject |
export |
cze |
dc.subject |
formy podnikání na zahraničním trhu |
cze |
dc.subject |
cena |
cze |
dc.subject |
nabídka |
cze |
dc.subject |
AUTOTECH-VT |
cze |
dc.subject |
international trade |
eng |
dc.subject |
foreign market |
eng |
dc.subject |
export |
eng |
dc.subject |
form of business in foreign market |
eng |
dc.subject |
price |
eng |
dc.subject |
supply |
eng |
dc.title |
Proces realizace mezinárodního obchodu vybraným podnikem |
cze |
dc.title.alternative |
Process of Implementation of the International Trade in Selected Company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work discusses the international trade and his implementation in small business from the theoretical and practical aspect. It will provide better orientation in this sector for selected company and the suggestions, how to make international trade more effective, will be expressed. Recommendations will be based on analysis of the current process with a focus on the company's future. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomických věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D27030 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s tématem a cílem bakalářské práce. Cílem práce je analýza procesu realizace mezinárodního obchodu - konkrétně vývozních operací - ve vybraném podniku a na základě syntézy návrh možných opatření na zlepšení průběhu těchto obchodů v daném podniku. Komise byla seznámena se závěry práce a opatřeními pro zlepšení a studentka odpověděla na otázky položené vedoucím bakalářské práce:
1. Jak ovlivnila druhá vlna ekonomické krize činnost a vývoz podniku?
2. Co je nějvětším problémem při zahajování vývozu podniku? |
cze |
dc.identifier.stag |
16214 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |