dc.contributor.advisor |
Borovička, Karel |
|
dc.contributor.author |
Hradský, Adam |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:03:30Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:03:30Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48429 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí za účelem propagace firmy a produktů v ČR. V práci jsou představeny vhodné sociální sítě, jejich uživatelé a kroky vedoucí k úspěšné propagaci firmy, které jsou následně aplikovány na sociální profily vybrané firmy. Součástí práce je vytvoření aplikace umožňující sledování interakcí URL odkazu v prostředí Facebook. |
cze |
dc.format |
36 s. |
cze |
dc.format.extent |
1822369 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
sociální média |
cze |
dc.subject |
propagace firmy |
cze |
dc.subject |
facebook |
cze |
dc.subject |
twitter |
cze |
dc.subject |
youtube |
cze |
dc.subject |
google+ |
cze |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
social media |
eng |
dc.subject |
company promotion |
eng |
dc.title |
Propagace firmy na sociálních sítích v ČR |
cze |
dc.title.alternative |
Company promotion on social networks in the Czech Republic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelors thesis is focused on taking advantage of products and company promotion on social networks in the Czech Republic. It describes social networks, their users and recommendations for successful company promotion which are applied on a social networks profiles of the selected company. Part of the thesis is creating an application which enables the monitoring of URL interactions in the Facebook environment. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D27306 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Bakalářská práce byla zpracována na požadované úrovni a cíl práce byl splněn. V teoretické části práce autor shrnul všechny podstatné sociální sítě v ČR, nejvíce pozornosti věnuje nejpoužívanější síti Facebook. Shromáždil konkrétní fakta např. o počtech uživatelů, jejich demografické struktuře a dynamice vývoje sociálních síti. V praktické části představuje firmu eBRÁNA, shrnuje a hodnotí její aktivity na sících Facebook, Twitter, Google+, LinkedIN a Youtube. Autor práce uspokojivě vysvětlil připomínky a dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
12590 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |