Digitální knihovnaUPCE
 

Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá problematikou hodnotového řetězce a hodnotovou sítí. Na základě rešerší prací různých autorů je v první části práce vysvětlen pojem hodnota pro zákazníka, její poskytování a maximalizace. Dále se práce zaměřuje na hodnotový řetězec a hodnotovou síť, jejich vzájemné vztahy a vazby. Na základě analýzy hodnotového řetězce a posilování vazeb v něm, podnik odhaluje nevyužité možnosti, a tak dosahuje vyšší konkurenceschopnosti na trhu. Praktická část práce se zabývá marketingovým výzkumem spolupráce vybraných neznačkových autoservisů se subjekty hodnotové sítě.

Rozsah stran

60 s., 8 s. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

Práce dosud není ve studovně dostupná

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, hodnotová síť, subjekty hodnotové sítě, neznačkový autoservis, Customer value, value-based marketing, value chain, value network, subjects of value network, non-branded car services

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced