dc.contributor.advisor |
Kostková, Klára |
cze |
dc.contributor.author |
Vachová, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2012-09-14T04:42:32Z |
|
dc.date.available |
2012-09-14T04:42:32Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/47497 |
|
dc.description.abstract |
The thesis deals with the issue of learning styles in the processes of English language teaching/learning. The primarily focus of the thesis is on sensory learning styles. Each of the learning styles is discussed in connection with suitable didactic means for the needs of learners with the given dominant style. The need to respect individual learning styles by providing varied learning activities is emphasized. The aim of the practical part is to discover whether teaching is varied in terms of sensory learning styles. The thesis is concluded with proposals for modifications of the teaching processes so that they accommodate all the learning styles. |
eng |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.format.extent |
15096042 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
žáci |
cze |
dc.subject |
styly učení |
cze |
dc.subject |
vizuální typy |
cze |
dc.subject |
auditivní typy |
cze |
dc.subject |
kinestetické typy |
cze |
dc.subject |
diferenciace |
cze |
dc.subject |
learners |
eng |
dc.subject |
learning styles |
eng |
dc.subject |
visual types |
eng |
dc.subject |
auditory types |
eng |
dc.subject |
kinesthetic types |
eng |
dc.subject |
differentiation |
eng |
dc.title |
Learning Styles in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Styly učení žáků v procesech vyučování |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Tato práce se zabývá problematikou stylů učení žáků v procesech vyučování/učení se anglickému jazyku. Práce se primárně zaměřuje na styly učení podle preferovaného smyslu. Každý z těchto stylů učení je diskutován v souvislosti s vhodnými didaktickými prostředky pro potřeby žáků s daným dominantním stylem. Je zdůrazněna potřeba respektovat individuální styly učení poskytováním rozmanitých učebních aktivit. Cílem praktické části je zjistit, zda je výuka rozmanitá z hlediska stylů učení podle preferovaného stylu. Práce je zakončena návrhy pro modifikace vyučovacích procesů, tak aby zahrnovaly všechny styly učení. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27239 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.identifier.stag |
16677 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |