Learning Styles in ELT
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
The thesis deals with the issue of learning styles in the processes of English language teaching/learning. The primarily focus of the thesis is on sensory learning styles. Each of the learning styles is discussed in connection with suitable didactic means for the needs of learners with the given dominant style. The need to respect individual learning styles by providing varied learning activities is emphasized. The aim of the practical part is to discover whether teaching is varied in terms of sensory learning styles. The thesis is concluded with proposals for modifications of the teaching processes so that they accommodate all the learning styles.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Studijní program
Specializace v pedagogice
Signatura tištěné verze
D27239
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
žáci, styly učení, vizuální typy, auditivní typy, kinestetické typy, diferenciace, learners, learning styles, visual types, auditory types, kinesthetic types, differentiation