Teacher Roles in the Context of Dalton Plan

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kostková, Klára cze
dc.contributor.author Zímová, Michaela
dc.date.accessioned 2012-09-14T04:42:32Z
dc.date.available 2012-09-14T04:42:32Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/47495
dc.description.abstract The main aim of this thesis is to identify teacher roles in the context of the Dalton Plan in English language teaching on the basis of a comparative study, and their impact on learner-centeredness. This paper is also concerned with the development of learner's autonomy under the influence of the principles of the Dalton Plan. This thesis is presenting the Dalton Plan as one of the alternative possibilities of teaching approaches in the school environment. In the theoretical part, the background for the practical part of this thesis is presented. The main philosophy and principles of the Dalton Plan and learners' autonomy is described and also the learning strategies, organizational forms and roles of the teacher are discussed, together with the particularity of learner-centeredness and teacher-centeredness. The practical part contains description and results of the observations in the Czech school environment. The comparative study was done in order to compare roles of the English teacher in the context of traditional non-Dalton lessons and Dalton lessons. eng
dc.format 65 s. cze
dc.format.extent 2439842 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject výuka anglického jazyka cze
dc.subject Daltonský plán cze
dc.subject autonomie žáka cze
dc.subject role učitele cze
dc.subject organizační formy výuky cze
dc.subject strategie učení cze
dc.subject alternativní školy cze
dc.subject vyučování zaměřené na učitele cze
dc.subject vyučování zaměřené na žáka cze
dc.subject ELT cze
dc.subject Dalton Plan eng
dc.subject learner autonomy eng
dc.subject teacher roles eng
dc.subject organizational forms eng
dc.subject learning strategies eng
dc.subject alternative schools eng
dc.subject teacher'centeredness eng
dc.subject learner-centeredness eng
dc.title Teacher Roles in the Context of Dalton Plan eng
dc.title.alternative Role učitele v kontextu Daltonského plánu cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Reimannová, Irena cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated Hlavním cílem této práce je na základě komparativní studie identifikovat role učitele v kontextu Daltonského plánu při výuce anglického jazyka a jejich vliv na utváření prostředí výuky zaměřeného na žáka. Tato práce se zabývá také rozvojem autonomie žáka vlivem principů Daltonského plánu a zobrazuje Daltonský plán jako jednu z alternativních možností přístupu k výuce ve školském prostředí. Teoretická část obsahuje informační pozadí a základy pro část praktickou - hlavní myšlenky a principy Daltonského plánu, problematiku autonomie žáků, strategie učení, organizační formy výuky a role učitele spolu s tématem vyučování zaměřeného na žáka nebo učitele. Praktická část práce zahrnuje popis a výsledky komparativního výzkumu provedeného v českém školním prostředí v kontextu daltonských a nedaltonských hodin. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27238 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 16679 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet