Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Zuzana cze
dc.contributor.author Vrběcká, Veronika
dc.date.accessioned 2012-09-14T04:42:00Z
dc.date.available 2012-09-14T04:42:00Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/47379
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autorizovaných autoservisů se subjekty jejich hodnotových sítí při obsluze zákazníků a zlepšování pozice na trhu. cze
dc.format 55 s., 7 s. příl. cze
dc.format.extent 1341224 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject hodnotový management cze
dc.subject hodnotový řetězec cze
dc.subject vazby v hodnotovém řetězci cze
dc.subject hodnotová síť cze
dc.subject autorizovaný autoservis cze
dc.subject customer value cze
dc.subject value management cze
dc.subject value chain cze
dc.subject relations in value chain cze
dc.subject value network cze
dc.subject authorized car service cze
dc.title Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě cze
dc.title.alternative Cooperation of selected car services with subjects of value network eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with research in cooperation of authorized car services with subjects in value chain. In the theoretical part customer value is described and also a tool, which is used in directing, creation and increasing ? value management, furthermore a value chain is defined, its parts, activities, links and its strengthening and value network, as a connection of value chains. In practical part cooperation between chosen authorized auto services with subjects in their value networks is described during their customer service and strengthening their position on the market. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature Práce dosud není ve studovně dostupná cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Zjistila jste během výzkumu, proč je pro autorizované autoservisy nesnadné udržet si stávající zákazníky? Jakým způsobem probíhá spolupráce autorizovaných autoservisů přímo s konečnými zákazníky? Setkala jste se s nějakým výrobcem aut, který lépe pečuje o své autorizované autoservisy? Do jaké míry byly sledované autoservisy spojené s prodejem aut? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 18183 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet