dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Kučerová, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:45:30Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:45:30Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46671 |
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářská práce je analýza marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu. Dále se zabývá teorií projektového managementu, zejména jeho jednotlivými částmi. V praktické části práce je představena marketingová agentura 4P&P spol. s. r. o společně s činnosti projektové managementu společnosti 4P&P. V závěru práce je provedena analýza této společnosti, na základě níž jsou provedeny návrhy a doporučení pro zvýšení efektivnosti vybrané společnosti. |
cze |
dc.format |
59 s. |
cze |
dc.format.extent |
1543554 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové prostředí |
cze |
dc.subject |
projektový management |
cze |
dc.subject |
Agentura 4P&P |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing environment |
eng |
dc.subject |
project management |
eng |
dc.subject |
Agency 4P&P |
eng |
dc.title |
Analýza marketingové agentury 4P&P spol. s. r. o. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Agency 4P&P |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The topic of bachelor thesis is an analysis of marketing agency 4P&P. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of marketing. It also deals with the theory of project management, particularly its individual parts. In the practical part, the marketing agency 4P&P is characterised, together with the activities of project management 4P&P. In conclusion, the analysis of the company is provided, which are based on suggestions and recommendations that are made to increase the effectiveness of the selected company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26083 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem byla analýza vybraných oblastí marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o. a následné návrhy a doporučení o zvýšení efektivností jejich činností. Následně odpověděla otázky položené vedoucím práce a členy komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
17073 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |