Analýza marketingové agentury 4P&P spol. s. r. o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Kučerová, Hana
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:45:30Z
dc.date.available 2012-07-15T22:45:30Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46671
dc.description.abstract Tématem bakalářská práce je analýza marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o. Práce je rozčleněna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení základních pojmů marketingu. Dále se zabývá teorií projektového managementu, zejména jeho jednotlivými částmi. V praktické části práce je představena marketingová agentura 4P&P spol. s. r. o společně s činnosti projektové managementu společnosti 4P&P. V závěru práce je provedena analýza této společnosti, na základě níž jsou provedeny návrhy a doporučení pro zvýšení efektivnosti vybrané společnosti. cze
dc.format 59 s. cze
dc.format.extent 1543554 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingové prostředí cze
dc.subject projektový management cze
dc.subject Agentura 4P&P cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing environment eng
dc.subject project management eng
dc.subject Agency 4P&P eng
dc.title Analýza marketingové agentury 4P&P spol. s. r. o. cze
dc.title.alternative Analysis of Marketing Agency 4P&P eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The topic of bachelor thesis is an analysis of marketing agency 4P&P. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part focuses on defining the basic concepts of marketing. It also deals with the theory of project management, particularly its individual parts. In the practical part, the marketing agency 4P&P is characterised, together with the activities of project management 4P&P. In conclusion, the analysis of the company is provided, which are based on suggestions and recommendations that are made to increase the effectiveness of the selected company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26083 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce, jejímž cílem byla analýza vybraných oblastí marketingové agentury 4P&P spol. s.r.o. a následné návrhy a doporučení o zvýšení efektivností jejich činností. Následně odpověděla otázky položené vedoucím práce a členy komise. cze
dc.identifier.stag 17073 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet