dc.contributor.advisor |
Kalenda, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Tesař, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:45:27Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:45:27Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46659 |
|
dc.description.abstract |
Cílem mé diplomové práce je objasnit problematiku výroby polyuretanových pěn a dílů z nich používaných v automobilovém průmyslu. Vzhledem k mé dosavadní praxi ve společnosti GUMOTEX a. s. se věnuji především studeným polyuretanovým pěnám používaným v interiéru motorových vozidel. Součástí mé práce je experimentální část věnující se dotuhávání pěny v čase v závislosti na použitém směšovacím poměru. V teoretické části je popsáno výrobní zařízení a použitá technologie výroby. Okrajově se věnuji také integrálním polyuretanovým pěnám použitým v automobilovém průmyslu. |
cze |
dc.format |
67 s. |
cze |
dc.format.extent |
1440022 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 2.5.2022 |
cze |
dc.subject |
polyuretanové pěny |
cze |
dc.subject |
diisokyanát |
cze |
dc.subject |
polyol |
cze |
dc.subject |
separátor |
cze |
dc.subject |
katalyzátor |
cze |
dc.subject |
aktivátor |
cze |
dc.subject |
směšovací poměr |
cze |
dc.subject |
polyurethane foam |
eng |
dc.subject |
diisocyanate |
eng |
dc.subject |
polyol |
eng |
dc.subject |
release agent |
eng |
dc.subject |
catalyst |
eng |
dc.subject |
activator |
eng |
dc.subject |
mixing ratio |
eng |
dc.title |
Problematika výroby polyuretanových pěn v automobilovém průmyslu |
cze |
dc.title.alternative |
Problems of polyurethane foams production in automotive industry |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Teplý, Petr |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of my thesis is to clarify the issue of production of polyurethane foams and components thereof used in the automotive industry. Given my previous experience in GUMOTEX and pays attention mostly cold polyurethane foams used in automotive interiors. Part of my job is dedicated to the experimental part solidification foam over time depending on the mixing ratio. In the theoretical section describes the production equipment and production technology. I also marginally integral polyurethane foams used in automotive industry. |
eng |
dc.description.department |
Ústav chemie a technologie makromolekulárních látek |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Organické povlaky a nátěrové hmoty |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26187 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemie a technologie materiálů |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl výsledky své diplomové práce a zodpověděl dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
18472 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |