Zvyšování hodnoty pro zákazníky a posilování vztahů s nimi na bázi spolupráce subjektů hodnotové sítě
Diplomová práceOmezený přístup Náhled není k dispozici
Datum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu hodnota pro zákazníka a jejích jednotlivých složek, včetně specifikace nejdůležitějších atributů, které umožňují hodnotu pro zákazníka zvýšit a vytvořit konkurenční výhodu podniku. Dále je věnována pozornost objasnění pojmu hodnotová síť, v jejímž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka vytvářet na základě spolupráce všech subjektů. Praktická část se zaměřuje na tvorbu hodnoty pro zákazníky v rámci spolupráce subjektů hodnotové sítě společnosti Explosia, a. s.
Rozsah stran
70 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D26627
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Práce není přístupná
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotová síť, subjekty hodnotové sítě, customer value, customer value attributes, value network, subjects of value network