Digitální knihovnaUPCE
 

Zvyšování hodnoty pro zákazníky a posilování vztahů s nimi na bázi spolupráce subjektů hodnotové sítě

Diplomová práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Teoretická část práce je zaměřena na vymezení pojmu hodnota pro zákazníka a jejích jednotlivých složek, včetně specifikace nejdůležitějších atributů, které umožňují hodnotu pro zákazníka zvýšit a vytvořit konkurenční výhodu podniku. Dále je věnována pozornost objasnění pojmu hodnotová síť, v jejímž rámci je třeba hodnotu pro zákazníka vytvářet na základě spolupráce všech subjektů. Praktická část se zaměřuje na tvorbu hodnoty pro zákazníky v rámci spolupráce subjektů hodnotové sítě společnosti Explosia, a. s.

Rozsah stran

70 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků

Studijní program

Chemické a procesní inženýrství

Signatura tištěné verze

D26627

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Práce není přístupná

Klíčová slova

hodnota pro zákazníka, atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotová síť, subjekty hodnotové sítě, customer value, customer value attributes, value network, subjects of value network

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced