dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Kernová, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:45:14Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:45:14Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46618 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce má za cíl zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace v konkrétním hotelu a na základě analýzy zhodnotit a navrhnout možnosti řešení a zlepšení této komunikace, případně doporučení změn tak, aby hotel dosahoval lepších obchodních výsledků. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nachází seznámení s důležitými pojmy, které se týkají daného tématu. Popisuje co je to marketing, marketingová komunikace a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje vybraný podnik - hotel IMOS. Dále je analyzována současná komunikační aktivita a nástroje hotelu. Závěrečná část obsahuje zhodnocení a možné návrhy na vylepšení současné marketingové komunikace hotelu. |
cze |
dc.format |
74 s. |
cze |
dc.format.extent |
5556022 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový komunikační mix |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
osobní prodej |
cze |
dc.subject |
vztahy s veřejností |
cze |
dc.subject |
přímý marketing |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
e-marketing |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing comunication |
eng |
dc.subject |
marketing comunication mix |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
personal selling |
eng |
dc.subject |
public relations |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.subject |
sales promotion |
eng |
dc.subject |
e-marketing |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace hotelu IMOS |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication of hotel IMOS |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Janeček, Zbyněk |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work evaluaces the current level of marketing comunication in specific hotel and by means of analysis to evaluate and suggest possible soulutions and improvement of this comunication or recommend some changes so the hotel would performed better in the future business results. The work is devided into a theoretical and practical parts. The theoretical part is familiar with some important concepts related to the topic. It describes what marketing, marketing comunication and the various tools of marketing communication mix are. The practical part describes chosen comapny - hotel IMOS. Futhermore, it analyzes the current activity and comunications tools of the hotel. The final part includes evaluation and suggestions for improvement of current marketing comunications of the hotel. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26127 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem diplomové práce. Tato práce má za cíl zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace v konkrétním hotelu a na základě analýzy zhodnotit a navrhnout možnosti řešení a zlepšení této komunikace, případně doporučení změn tak, aby hotel dosahoval lepších obchodních výsledků. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nachází seznámení s důležitými pojmy, které se týkají daného tématu. Popisuje co je to marketing, marketingová komunikace a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje vybraný podnik - hotel IMOS. Dále je analyzována současná komunikační aktivita a nástroje hotelu. Závěrečná část obsahuje zhodnocení a možné návrhy na vylepšení současné marketingové komunikace hotelu. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Charakterizujte znalostní požadavky manažera IMOS hotelových služeb (generálního manažera).
2. Uveďte kritéria segmentace uživatelů služeb.
3. Jaký podíl na celkových prodejích rezervací tvoří digitální média?
4. Které faktory determinují komerčně úspěšný, resp. neúspěšný model marketingově komunikačního mixu? |
cze |
dc.identifier.stag |
16979 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |