Marketingová komunikace hotelu IMOS
Diplomová práceStatus neznámýDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce má za cíl zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace v konkrétním hotelu a na základě analýzy zhodnotit a navrhnout možnosti řešení a zlepšení této komunikace, případně doporučení změn tak, aby hotel dosahoval lepších obchodních výsledků. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nachází seznámení s důležitými pojmy, které se týkají daného tématu. Popisuje co je to marketing, marketingová komunikace a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje vybraný podnik - hotel IMOS. Dále je analyzována současná komunikační aktivita a nástroje hotelu. Závěrečná část obsahuje zhodnocení a možné návrhy na vylepšení současné marketingové komunikace hotelu.
Rozsah stran
74 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26127
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, reklama, osobní prodej, vztahy s veřejností, přímý marketing, podpora prodeje, e-marketing, marketing, marketing comunication, marketing comunication mix, advertising, personal selling, public relations, direct marketing, sales promotion, e-marketing