dc.contributor.advisor |
Švadlenka, Libor |
|
dc.contributor.author |
Podařilová, Vítězslava
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:45:08Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:45:08Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46599 |
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na problematiku statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance. V práci jsou zmíněny metody statistického hodnocení projektů a návrh jejich aplikace na společnost Teleperformance ČR, což by mohlo vést k efektivnímu využívání základních statistických metod a snížení ušlých zisků. |
cze |
dc.format |
73 s. |
|
dc.format.extent |
1823569 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
call centrum |
cze |
dc.subject |
telemarketing |
cze |
dc.subject |
projekty |
cze |
dc.subject |
klienti |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
KPI ukazatele |
cze |
dc.subject |
statistické metody hodnocení projektů |
cze |
dc.subject |
call center |
eng |
dc.subject |
projects |
eng |
dc.subject |
clients |
eng |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
KPI indicators |
eng |
dc.subject |
statistical methods for evaluation of projects |
eng |
dc.title |
Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance |
cze |
dc.title.alternative |
Design a statistical evaluation of projects under the telemarketing call center company Teleperformance |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Zelená, Helena |
|
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the statistical evaluation of projects under the telemerketing call center company Teleperformance. This work contains methods of statistical evaluation of projects and design their applications to the company Teleperformance CR, which could lead to an efficient use of bbasic statistical methods and reduction of lost profits. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26385 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomantka přednesla ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu svého diplomového projektu. V ní dokázala přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. Na připomínky oponenta reagovala správně a v plném rozsahu je zodpověděla. U doplňkových otázek prokázala schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. |
cze |
dc.identifier.stag |
18234 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |