Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance
Diplomová práceOtevřený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce je zaměřena na problematiku statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance. V práci jsou zmíněny metody statistického hodnocení projektů a návrh jejich aplikace na společnost Teleperformance ČR, což by mohlo vést k efektivnímu využívání základních statistických metod a snížení ušlých zisků.
Rozsah stran
73 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D26385
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
call centrum, telemarketing, projekty, klienti, zákazníci, KPI ukazatele, statistické metody hodnocení projektů, call center, projects, clients, customers, KPI indicators, statistical methods for evaluation of projects