Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance

Diplomová práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce je zaměřena na problematiku statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance. V práci jsou zmíněny metody statistického hodnocení projektů a návrh jejich aplikace na společnost Teleperformance ČR, což by mohlo vést k efektivnímu využívání základních statistických metod a snížení ušlých zisků.

Rozsah stran

73 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D26385

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

call centrum, telemarketing, projekty, klienti, zákazníci, KPI ukazatele, statistické metody hodnocení projektů, call center, projects, clients, customers, KPI indicators, statistical methods for evaluation of projects

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced