dc.contributor.advisor |
Zahrádka, Jaromír |
cze |
dc.contributor.author |
Orbanová, Lucie |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:44:43Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:44:43Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46523 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zmiňuje o historii managementu kvality a environmentálního managementu a popisuje jejich základní koncepce. Práce blíže pojednává o získání a obnově certifikátu podle normy ISO 9001 pro systém managementu kvality a podle normy ISO 14001 pro systém environmentálního managementu a snaží se identifikovat pozitiva i negativa efektivního systému managementu kvality a environmentu. Poslední kapitola stručně charakterizuje společnost Kolmetal s. r. o., popisuje její procesy podle požadavků normy ISO 9001, průběh samotné certifikace a její přínosy pro společnost. |
cze |
dc.format |
73 s. |
cze |
dc.format.extent |
1285547 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
kvalita |
cze |
dc.subject |
environment |
cze |
dc.subject |
ISO |
cze |
dc.subject |
certifikace |
cze |
dc.subject |
audit |
cze |
dc.subject |
QMS |
cze |
dc.subject |
EMS |
cze |
dc.subject |
přínosy |
cze |
dc.subject |
EMS |
cze |
dc.subject |
quality |
eng |
dc.subject |
environment |
eng |
dc.subject |
ISO |
eng |
dc.subject |
certification |
eng |
dc.subject |
audit |
eng |
dc.subject |
QMS |
eng |
dc.subject |
benefits |
eng |
dc.title |
Co přináší podniku zavedení a pravidelná obnova certifikace ISO. |
cze |
dc.title.alternative |
What the Implementation and Regular Renewal of ISO Certification Brings to a Company. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Šenec, Alexandr |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This diploma work refers to the history of quality management and environmental management and describes their basic concepts. The work is closely focused on the implementation and renewal of a certificate according to ISO 9001 for quality management system and ISO 14001 for environmental management system and tries to identify positive and negative aspects of effective quality and environmental management system. The last chapter describes the processes of the company Kolmetal s. r. o. according to standard ISO 9001, certification process itself and its benefits for the company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav matematiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25886 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka komisi seznámila s cíli práce a se závěry ke kterým dospěla zpracováním diplomové práce. Během obhajoby studentka odpověděla na následující otázky:
1. Jak dalece zatěžuje zavedení a pravidelná obnova certifikátů ISO management podniků?
2. Charakterizujte blíže firmu Komental s.r.o. a její ekonomické výsledky.
3. Jak se podniku daří "skloubit" liniově štábní organizační strukturu podniku s procesním modelem systému managementu jakosti?
4. V čl. 4.8 uvádíte, že ISO mají ve firmě na starosti tři členové vedení podniku a jedna osoba z řad zaměstnanců. Jaká je tedy úloha představitele vedení pro jakost? |
cze |
dc.identifier.stag |
16890 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |