Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza činnosti PR v pohostinství

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití Public Relations (PR) v pohostinství. V teoretické části jsou objasněny všechny pojmy související s PR, především pak v souvislosti s pohostinstvím. Praktická část se zaměřuje na využití PR ve Four Seasons hotel Prague. Pomocí dotazníkového šetření dále zkoumá, zda je možné PR využít i v ostatních gastronomických zařízeních, jako jsou např. restaurace či kavárny.

Rozsah stran

48 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26002

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

public relations, hotely, dotazníky, pohostinství, komunikace, hotels, questionnaires, hospitality, communications

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced