Analýza činnosti PR v pohostinství
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu využití Public Relations (PR) v pohostinství. V teoretické části jsou objasněny všechny pojmy související s PR, především pak v souvislosti s pohostinstvím. Praktická část se zaměřuje na využití PR ve Four Seasons hotel Prague. Pomocí dotazníkového šetření dále zkoumá, zda je možné PR využít i v ostatních gastronomických zařízeních, jako jsou např. restaurace či kavárny.
Rozsah stran
48 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26002
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
public relations, hotely, dotazníky, pohostinství, komunikace, hotels, questionnaires, hospitality, communications