dc.contributor.advisor |
Škvrňáková, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Kopecká, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:44:31Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:44:31Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46485 |
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na pacienty používající tracheostomickou kanylu a specifika ošetřovatelské péče. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část je zaměřena na anatomii a fyziologii hrtanu a průdušnice, vysvětlení pojmu tracheostomie, ošetřovatelskou péči u pacienta před a po tracheostomickém výkonu a následnou péči. Další částí je vymezení pojmu edukace. Praktická část se skládá ze dvou kazuistik pacientů používající tracheostomii a čtyř ošetřovatelských anamnéz u pacientů s podobnou problematikou. |
cze |
dc.format |
79 s. |
cze |
dc.format.extent |
3930896 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
tracheostomie |
cze |
dc.subject |
ošetřovatelská péče |
cze |
dc.subject |
ošetřovatelský proces |
cze |
dc.subject |
edukace |
cze |
dc.subject |
tracheostomy |
eng |
dc.subject |
nursing care |
eng |
dc.subject |
nursing process |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.title |
Edukace pacienta v ošetřovatelské péči o tracheostomii |
cze |
dc.title.alternative |
Education of patients in nursing care of tracheostomy |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Brothánková, Pavlína |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachalor work is focused on patients using tracheostomy and specific nursing care. It is divided into theoretical and practical part.
The theoretical part focuses on anatomy and physiology of the larynx and trachea, tracheostomy explanation, nursing care of patients before and after tracheostomy and subsequent care. Onward part is aimed at the definition of education. The practical part consists of two case reports of patients using a tracheotomy and nursing histories of four patients with similar issue. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D26539 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: velmi dobře mínus
Hodnocení oponenta: velmi dobře
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Proč jste použila pro sběr informací ošetřovatelskou dokumentaci FZS UPce? Jaké ošetřovatelské modely by bylo vhodné použít pro pacienty s tracheostomií?
2. Jaké techniky a metodické postupy jste pro získání informací k tvorbě edukačního materiálu použila? Jaké další by bylo možné použít?
3. Testovala jste Vámi vytvořený edukační materiál v praxi?
Obhajoba bakalářské práce s prezentací dobrá. |
cze |
dc.identifier.stag |
15138 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |