Digitální knihovnaUPCE
 

Komunikační mix společnosti RABBIT, a.s.

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti RABBIT Trhový Štěpánov, a.s. Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikačního mixu zmíněné společnosti a zároveň tvorba několika doporučení na jeho zlepšení. Teoretická část práce je věnována definování základních pojmů marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu a zejména pak jeho nástrojů a jejich využití. Praktická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly. V úvodu dochází k představení společnosti a analýze jejího marketingového a komunikačního mixu. Druhá kapitola se zabývá několika doporučeními na vylepšení současného komunikačního mixu a jeho nástrojů.

Rozsah stran

65 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.4.2014

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26004

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, komunikační mix, reklamy, podpory prodeje, public relations, direct marketing, RABBIT, communication mix, promotion, sales promotion

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced