Komunikační mix společnosti RABBIT, a.s.
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na podrobnou analýzu nástrojů komunikačního mixu a jejich využití v rámci společnosti RABBIT Trhový Štěpánov, a.s.
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza komunikačního mixu zmíněné společnosti a zároveň tvorba několika doporučení na jeho zlepšení.
Teoretická část práce je věnována definování základních pojmů marketingu, marketingového mixu a komunikačního mixu a zejména pak jeho nástrojů a jejich využití. Praktická část je rozdělena na dvě hlavní kapitoly. V úvodu dochází k představení společnosti a analýze jejího marketingového a komunikačního mixu. Druhá kapitola se zabývá několika doporučeními na vylepšení současného komunikačního mixu a jeho nástrojů.
Rozsah stran
65 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.4.2014
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26004
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, reklamy, podpory prodeje, public relations, direct marketing, RABBIT, communication mix, promotion, sales promotion