Vliv reklamy na výživu dětí předškolního věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Ptáčková, Renata cze
dc.contributor.author Kotrašová, Ivana
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:44:17Z
dc.date.available 2012-07-15T22:44:17Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46439
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vlivem reklamy na výživu dětí předškolního věku. V teoretické části se věnuji funkci rodiny, především oblasti návyku správného stravování. Další část je zaměřena na působení reklamy na člověka, jakým způsobem ji vnímá a jak se tento jev odráží při samotném nákupu potravin. Zabývala jsem se i vlivem reklamy v jednotlivých médiích, převážně v televizi. Do teoretické části jsem zahrnula také oblast výživy, popisuji jednotlivé složky potravy a jejich vhodné podávání dětem předškolního věku. Výzkumná část práce je zaměřena na získávání informací od rodičů dětí předškolního věku, které jsem získala pomocí dotazníků. V diskusi jsou jednotlivé cíle a výzkumné otázky vyhodnoceny. cze
dc.format 54 s. (63 647 znaků) cze
dc.format.extent 488927 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject výživa cze
dc.subject reklama cze
dc.subject dítě cze
dc.subject rodina cze
dc.subject média cze
dc.subject nutrition eng
dc.subject commercial eng
dc.subject children eng
dc.subject family eng
dc.subject media eng
dc.title Vliv reklamy na výživu dětí předškolního věku cze
dc.title.alternative The influence of advertising on consumption of preschool children eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Macková, Kristýna cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This work deals with an impact of commercial on nutrition of pre-school age children.The theoretical parts of the work are dedicated to the function of family, especially the problem of right habits in food and feeding. The next part of the work is specialized in functioning of commercial on people, by how way people react on the advertisement and by how way this phenomenon is reflected on shopping a food. In addition concern with the influence advertisement in separate media, mainly in television. Also the problems of nutrition are involved into theoretical parts too, the single components of food are described, as well as suitable conditions of giving this to the pre-school children. The investigative part of this work is specialized in obtaining of informations from parents of pre-school children, which are being realised by questionaire method. In discussion are evaluated individual aims and investigative questions. eng
dc.description.department Katedra ošetřovatelství cze
dc.thesis.degree-discipline Všeobecná sestra cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D26540
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: velmi dobře mínus Hodnocení oponenta: dobře Doplňující otázky k obhajobě: 1. Jaký byl důvod toho, že jste pracovala s tak malým množstvím literárních pramenů? 2. Ověřila jste si věrohodnost internetových zdrojů, které v práci často uvádíte? 3. Jaké jsou podle Vás výhody a nevýhody použití dotazníku při výzkumu? Obhajoba bakalářské práce s prezentací dobrá. cze
dc.identifier.stag 15146 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account