dc.contributor.advisor |
Šenec, Alexandr |
|
dc.contributor.author |
Tichá, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:44:15Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:44:15Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46434 |
|
dc.description.abstract |
Práce je věnována stručnému posouzení ekonomické výhodnosti jednotlivých skupin zákazníků podniku Lemberk. Zaměřuje se na rozdíl rentability mezi českými zákazníky (rozděleni dle krajů) a zahraničními zákazníky (v zastoupení Velké Británie). Taktéž se práce zaměřuje na posouzení dle způsobu distribuce. Zabývá se zejména náklady a výnosy přiřazených jednotlivým skupinám zákazníků a výší jejich krycího příspěvku. |
cze |
dc.format |
54 s. |
|
dc.format.extent |
1530491 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
náklady |
cze |
dc.subject |
ekonomická výhodnost |
cze |
dc.subject |
tuzemsko |
cze |
dc.subject |
Velká Británie |
cze |
dc.subject |
krycí příspěvky |
cze |
dc.subject |
costs |
eng |
dc.subject |
economic benefits |
eng |
dc.subject |
domestic |
eng |
dc.subject |
Great Britain |
eng |
dc.subject |
covering post |
eng |
dc.title |
Posouzení ekonomické výhodnosti jednotlivých skupin zákazníků podniku |
cze |
dc.title.alternative |
Assessment of the economic advantages of individual customer groups undertaking |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work puts forward a brief assessment of economic advantages of the individual groups of customers undertaking Lemberk. It focuses the diference between profitability Czech customers (with regard to the division of regions) and foreign customers (represented by Great Brition). Also, the work focuses the assesment according to the method of distribution. It deals with the particular costs and benefits assigned to particular groups of customers and the amount of their contribution to the cover. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26014 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem bakalářské práce. Práce je věnována stručnému posouzení ekonomické výhodnosti jednotlivých skupin zákazníků podniku Lemberk. Zaměřuje se na rozdíl rentability mezi českými zákazníky (rozdělení dle krajů) a zahraničními zákazníky (v zastoupení Velké Británie). Taktéž se práce zaměřuje na posouzení dle způsobu distribuce. Zabývá se zejména náklady a výnosy přiřazených jednotlivým skupinám zákazníků a výší jejich krycího příspěvku. Komise byla seznámena s výsledky práce a následně studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. Dominantním trhem podniku z hlediska tržeb i krycího příspěvku je Velká Británie. Máte informace, proč podnik nerozvíjí obchod stejným způsobem i v jiných státech západní Evropy?
2. Na str. 45 dole uvádíte, že podnik má sice vysoké tržby, ale současně má i vysoké náklady, proto je HV nízký. Který dluh nákladů by podle vašeho názoru měl podnik podrobněji analyzovat pro možné úspory. |
cze |
dc.identifier.stag |
16514 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |