dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
cze |
dc.contributor.author |
Štolcová, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:44:10Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:44:10Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46419 |
|
dc.description.abstract |
Táto práca je zameraná na uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky. Teoretická časť predstavuje marketingovú logistiku ako činnosť vedúcu k uspokojovaniu zákazníkov a k podpore predaja. Druhá časť je zameraná na konkrétne využitie marketingovej logistiky vo vybraných podnikoch. Popisuje súčasný stav logistických činností a optimalizáciu zlučovania a koordinovania logistiky a marketingu. |
slo |
dc.format |
64 s. |
cze |
dc.format.extent |
1630449 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
slo |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 4.5.2015 |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
logistics |
eng |
dc.subject |
marketing logistics |
eng |
dc.subject |
application |
eng |
dc.subject |
marketing |
slo |
dc.subject |
logistika |
slo |
dc.subject |
marketingová logistika |
slo |
dc.subject |
uplatnenie |
slo |
dc.title |
Uplatnenie marketingovej logistiky v podnikoch Českej republiky |
slo |
dc.title.alternative |
Marketing logistics application in the Czech republic companies |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Morkus, Jaroslav |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work is aimed at marketing logistics application in Czech republic companies. The theoretical part presents marketing logistics as an activity which leads to the customer satisfaction and to the sales support. The second part is aimed at practical use of marketing logistics in selected companies. The work describes the current state of logistics activities and optimizes consolidation and coordination logistics and marketing. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26134 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka komisi seznámila s cíli práce a se závěry ke kterým dospěla zpracováním diplomové práce. Během obhajoby studentka odpověděla na následující otázky:
1. Popište význam informačního systému pro logistická centra.
2. Uplatňuje se marketingová logistika také u průmyslových podniků? |
cze |
dc.identifier.stag |
16155 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |