Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingové strategie společnosti JUTA, a.s.

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. V teoretické části jsou definovány základní pojmy strategického marketingu, praktická část se zabývá charakteristikou společnosti JUTA, a.s. a dále se věnuje konkrétnímu výrobku této společnosti - umělému trávníku JUTAgrass, jeho marketingové strategii a analýze konkurenčního prostředí pomocí Porterova modelu pěti sil a benchmarkingovému zkoumání.

Rozsah stran

84 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26137

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingová strategie, situační analýza, analýza SWOT, JUTA a.s., JUTAgrass, Porterův model pěti sil, benchmarking, marketing strategy, situation analysis, SWOT analysis, JUTA, JUTAgrass, Porter´s five forces model, benchmarking

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced