Analýza marketingové strategie společnosti JUTA, a.s.
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti JUTA, a.s., Dvůr Králové nad Labem. V teoretické části jsou definovány základní pojmy strategického marketingu, praktická část se zabývá charakteristikou společnosti JUTA, a.s. a dále se věnuje konkrétnímu výrobku této společnosti - umělému trávníku JUTAgrass, jeho marketingové strategii a analýze konkurenčního prostředí pomocí Porterova modelu pěti sil a benchmarkingovému zkoumání.
Rozsah stran
84 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26137
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingová strategie, situační analýza, analýza SWOT, JUTA a.s., JUTAgrass, Porterův model pěti sil, benchmarking, marketing strategy, situation analysis, SWOT analysis, JUTA, JUTAgrass, Porter´s five forces model, benchmarking