Měřerní kvality IT služeb v organizaci

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Šimonová, Stanislava cze
dc.contributor.author Helcelet, Ivan
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:44:03Z
dc.date.available 2012-07-15T22:44:03Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46395
dc.description.abstract Práce je věnována problematice měření kvality IT služeb v organizaci. Popisuje vazby mezi podnikovými procesy a IT službami a řízení kvality IT služeb z pohledu metodik ITIL a COBIT. Obsahuje návrh postupu při stanovování standardních metrik a jejich hodnot dle významnosti podnikových procesů, které podporuje. U standardních metrik je akcentován zejména pohled Poskytovatele služby, nicméně pohled Odběratele služby je rovněž zapracován. Tento postup nastavení měření je ověřen na reálně poskytované IT službě včetně následného měření a jeho vyhodnocení. cze
dc.format 97 s. cze
dc.format.extent 1754890 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject měření cze
dc.subject IT služba cze
dc.subject kvalita cze
dc.subject postupy cze
dc.subject podnikové procesy cze
dc.subject measuring eng
dc.subject IT service eng
dc.subject quality eng
dc.subject procedure eng
dc.subject business process eng
dc.title Měřerní kvality IT služeb v organizaci cze
dc.title.alternative Measuring of IT services quality in Enterprise eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Panuš, Jan cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated The work deals with various aspects of measuring quality of IT services in enterprise. It describes linkage between business process and supporting IT service and quality management of IT services from ITIL and COBIT point of view. It contains procedure proposal to set standard metrics and their values based on importance of supported business process. For setting standard metrics, Suppliers point of view is accentuated, but Customer's point of view is also incorporated. Proposed procedure is verified on real IT service, including followed measuring and evaluation. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informatika ve veřejné správě cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D25739
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Student představil svou diplomovou práci, jejímž cílem byla identifikace parametrů IT služeb, jejich měření v časové řadě a následné vyhodnocení. Prezentoval navržený postup pro ustavení měření kvality IT služeb a jeho jednotlivé kroky. Definoval požadavky na parametry měření, možná řešení sběru dat a sběru prováděného. Student zhodnotil splnění cíle a přínosy své práce. Dále pokračoval odpovídáním na otázky členů komise. Doplňující otázky: Vysvětlete pojem standardizace hodnot? Co je proprietární server? cze
dc.identifier.stag 13204 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet