Digitální knihovnaUPCE
 

Měřerní kvality IT služeb v organizaci

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2012

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce je věnována problematice měření kvality IT služeb v organizaci. Popisuje vazby mezi podnikovými procesy a IT službami a řízení kvality IT služeb z pohledu metodik ITIL a COBIT. Obsahuje návrh postupu při stanovování standardních metrik a jejich hodnot dle významnosti podnikových procesů, které podporuje. U standardních metrik je akcentován zejména pohled Poskytovatele služby, nicméně pohled Odběratele služby je rovněž zapracován. Tento postup nastavení měření je ověřen na reálně poskytované IT službě včetně následného měření a jeho vyhodnocení.

Rozsah stran

97 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informatika ve veřejné správě

Studijní program

Systémové inženýrství a informatika

Signatura tištěné verze

D25739

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

měření, IT služba, kvalita, postupy, podnikové procesy, measuring, IT service, quality, procedure, business process

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced