Postavení leteckého dopravce ČSA na trhu v ČR z hlediska nabídky a poptávky po jeho službách
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce je zaměřena na analýzu postavení letecké společnosti ČSA na trhu v ČR. Nejprve obecně popisuje nabídku a poptávku v dopravě. Potom představuje leteckou společnost ČSA a služby, které podnik nabízí. Zaměřuje se i na konkurenční letecké společnosti a analýzu vnějších vlivů působících na společnost. Na základě těchto analýz jsou navržena a zhodnocena opatření na zlepšení postavení společnosti na trhu letecké dopravy.
Rozsah stran
99 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D26399
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
České aerolinie, letecké společnosti, poptávky, nabídky, konkurence, Czech Airlines, air carrier, demand, supply, competition