Distribuční kanály vybraného operátora

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Halamková, Barbora
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:43:41Z
dc.date.available 2012-07-15T22:43:41Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46327
dc.description.abstract Tato diplomová práce se bude zabývat analýzou prodeje a distribučních kanálů společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. Práce bude členěna do dvou částí. První část bude obsahovat definice základních pojmů jako je marketingový mix, služba, distribuce, prodej a další informace z oblasti marketingu. Druhá část bude popisovat společnost T-Mobile Czech Republic, a.s. a bude zaměřena především na analýzu jednotlivých prvků distribučních a prodejních kanálů této společnosti. cze
dc.format 75 s. cze
dc.format.extent 2355243 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix služeb cze
dc.subject distribuční kanály cze
dc.subject T-Mobile cze
dc.subject řízení prodejních sil cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix of services eng
dc.subject distribution channels eng
dc.subject management of sales forces eng
dc.title Distribuční kanály vybraného operátora cze
dc.title.alternative Distribution Channels of Selected Operating Agency eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kampf, Rudolf cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with analysis of sales and distribution channels of T-Mobile Czech Republic. The thesis will be divided into two parts. The first section will contain definitions of key terms such as marketing mix, service, distribution, sales and other marketing information. The second part will describe the T-Mobile Czech Republic as and will be focused on analyzing the individual elements of distribution and sales channels of this company. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26114 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem diplomové práce. Cílem práce je analýza prodeje a distribučních cest mobilního operátora T-Mobil Czech Republic, a.s. Komise byla seznámena se současným stavem a s návrhy a doporučeními pro zlepšení současného stavu. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem: 1. Jaká kritéria pro alokaci značkových prodejen byla použita? 2. Charakterizujte pravomoc a odpovědnost retenčního obchodníka. 3. Jaká je současnost a předpokládáný vývoj počtu zákazníků využívajících služeb společnosti T-Mobile CZ, a.s.? cze
dc.identifier.stag 13113 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account