dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Halamková, Barbora |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:43:41Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:43:41Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46327 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se bude zabývat analýzou prodeje a distribučních kanálů společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s. Práce bude členěna do dvou částí. První část bude obsahovat definice základních pojmů jako je marketingový mix, služba, distribuce, prodej a další informace z oblasti marketingu. Druhá část bude popisovat společnost T-Mobile Czech Republic, a.s. a bude zaměřena především na analýzu jednotlivých prvků distribučních a prodejních kanálů této společnosti. |
cze |
dc.format |
75 s. |
cze |
dc.format.extent |
2355243 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix služeb |
cze |
dc.subject |
distribuční kanály |
cze |
dc.subject |
T-Mobile |
cze |
dc.subject |
řízení prodejních sil |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing mix of services |
eng |
dc.subject |
distribution channels |
eng |
dc.subject |
management of sales forces |
eng |
dc.title |
Distribuční kanály vybraného operátora |
cze |
dc.title.alternative |
Distribution Channels of Selected Operating Agency |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kampf, Rudolf |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with analysis of sales and distribution channels of T-Mobile Czech Republic. The thesis will be divided into two parts. The first section will contain definitions of key terms such as marketing mix, service, distribution, sales and other marketing information. The second part will describe the T-Mobile Czech Republic as and will be focused on analyzing the individual elements of distribution and sales channels of this company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26114 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem diplomové práce. Cílem práce je analýza prodeje a distribučních cest mobilního operátora T-Mobil Czech Republic, a.s. Komise byla seznámena se současným stavem a s návrhy a doporučeními pro zlepšení současného stavu. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. Jaká kritéria pro alokaci značkových prodejen byla použita?
2. Charakterizujte pravomoc a odpovědnost retenčního obchodníka.
3. Jaká je současnost a předpokládáný vývoj počtu zákazníků využívajících služeb společnosti T-Mobile CZ, a.s.? |
cze |
dc.identifier.stag |
13113 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |