Analýza využití a zhodnocení využití sociálních sítí u zadavatelů v České republice

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Morkus, Jaroslav
dc.contributor.author Neumanová, Barbora
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:43:20Z
dc.date.available 2012-07-15T22:43:20Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46262
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o současném využívání sociálních sítí u vybraných klientů podniku Teleperformance v České republice. Cílem bylo zaměřit se na postoj vybraných bankovních institucí a telefonních operátorů k sociální síti Facebook, a to především z marketingového hlediska. Závěr práce obsahuje návrhy na zefektivnění využívání sociálních sítí u vybraných klientů podniku Teleperformance. cze
dc.format 87 s.
dc.format.extent 1927641 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject média cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject Facebook cze
dc.subject call centrum cze
dc.subject bankovní instituce cze
dc.subject telefonní operátoři cze
dc.subject media eng
dc.subject social networks eng
dc.subject call center eng
dc.subject banking institutions eng
dc.subject telephone operators eng
dc.title Analýza využití a zhodnocení využití sociálních sítí u zadavatelů v České republice cze
dc.title.alternative An analysis and evaluation of use of social networks by clients in the Czech Republic eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated This Thesis discusses the current use of social networks by select clients of Teleperformance in the Czech Republic. The objective was to focus on the approach of selected banking institutions and telephone operators to the socil network Facebook, especially from a marketing point of view. The Conslution of the thesis includes suggestions for more effective use of social networks for the selected clients of Teleperformance. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D26453
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 15603 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet