dc.contributor.advisor |
Morkus, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Neumanová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:43:20Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:43:20Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46262 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o současném využívání sociálních sítí u vybraných klientů podniku Teleperformance v České republice. Cílem bylo zaměřit se na postoj vybraných bankovních institucí a telefonních operátorů k sociální síti Facebook, a to především z marketingového hlediska. Závěr práce obsahuje návrhy na zefektivnění využívání sociálních sítí u vybraných klientů podniku Teleperformance. |
cze |
dc.format |
87 s. |
|
dc.format.extent |
1927641 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
média |
cze |
dc.subject |
sociální sítě |
cze |
dc.subject |
Facebook |
cze |
dc.subject |
call centrum |
cze |
dc.subject |
bankovní instituce |
cze |
dc.subject |
telefonní operátoři |
cze |
dc.subject |
media |
eng |
dc.subject |
social networks |
eng |
dc.subject |
call center |
eng |
dc.subject |
banking institutions |
eng |
dc.subject |
telephone operators |
eng |
dc.title |
Analýza využití a zhodnocení využití sociálních sítí u zadavatelů v České republice |
cze |
dc.title.alternative |
An analysis and evaluation of use of social networks by clients in the Czech Republic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Thesis discusses the current use of social networks by select clients of Teleperformance in the Czech Republic. The objective was to focus on the approach of selected banking institutions and telephone operators to the socil network Facebook, especially from a marketing point of view. The Conslution of the thesis includes suggestions for more effective use of social networks for the selected clients of Teleperformance. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management, marketing a logistika ve spojích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26453 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
15603 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |