dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Dědek, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:43:13Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:43:13Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46238 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vybranou komerční bankou působící v ČR a jejím vztahem ke svým klientům. Teoretická část má za úkol zdůraznit důležitost nástroje CRM, od kterého je odvozen název práce a vysvětlit podstatu marketingového výzkumu. V navazující praktické části je představen profil bankovní instituce a formou dotazníku vytvořen výzkum, včetně grafického a slovního vyhodnocení, věnující se konkrétní pobočce banky. Na základě výsledků je možné učinit takové změny, které zvýší spokojenost klientů s využíváním služeb daného obchodního místa. |
cze |
dc.format |
64 s. |
cze |
dc.format.extent |
10358706 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná bez omezení od 25.4.2022 |
cze |
dc.subject |
Česká spořitelna a.s. |
cze |
dc.subject |
banky |
cze |
dc.subject |
dotazníky |
cze |
dc.subject |
index kvality služeb |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
řízení vztahů |
cze |
dc.subject |
CRM |
cze |
dc.subject |
banks |
eng |
dc.subject |
questionnaire |
eng |
dc.subject |
service quality index |
eng |
dc.subject |
management |
eng |
dc.subject |
marketing survey |
eng |
dc.subject |
relationship management |
eng |
dc.title |
Řízení vztahů s klienty bankovní instituce |
cze |
dc.title.alternative |
Customer relationship management in the bank institution |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with selected commercial bank operating in the Czech Republic and it's relationship to it's clients. Theoretical part's purpose is to emphasize the importance of CRM tool, which is also the title of this thesis. It explains the basic of marketing survey. In the following practical part there is introduced a profile of bank institution and my own survey based on questionnaire, including graphs and verbal evaluation dedicated to the specific bank branch. There is a possibility to make some changes based on it's results, which would increase customer satisfaction with services of this specific commercial place. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D26079 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Student věnoval svoji obhajobu prezentaci výsledků dotazníkového šetření, které prezentoval na svých hypotézách. V závěru představil své návrhy řešení a doporučení. |
cze |
dc.identifier.stag |
16092 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |