Řízení vztahů s klienty bankovní instituce

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Dědek, Lukáš
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:43:13Z
dc.date.available 2012-07-15T22:43:13Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46238
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vybranou komerční bankou působící v ČR a jejím vztahem ke svým klientům. Teoretická část má za úkol zdůraznit důležitost nástroje CRM, od kterého je odvozen název práce a vysvětlit podstatu marketingového výzkumu. V navazující praktické části je představen profil bankovní instituce a formou dotazníku vytvořen výzkum, včetně grafického a slovního vyhodnocení, věnující se konkrétní pobočce banky. Na základě výsledků je možné učinit takové změny, které zvýší spokojenost klientů s využíváním služeb daného obchodního místa. cze
dc.format 64 s. cze
dc.format.extent 10358706 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 25.4.2022 cze
dc.subject Česká spořitelna a.s. cze
dc.subject banky cze
dc.subject dotazníky cze
dc.subject index kvality služeb cze
dc.subject management cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject řízení vztahů cze
dc.subject CRM cze
dc.subject banks eng
dc.subject questionnaire eng
dc.subject service quality index eng
dc.subject management eng
dc.subject marketing survey eng
dc.subject relationship management eng
dc.title Řízení vztahů s klienty bankovní instituce cze
dc.title.alternative Customer relationship management in the bank institution eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with selected commercial bank operating in the Czech Republic and it's relationship to it's clients. Theoretical part's purpose is to emphasize the importance of CRM tool, which is also the title of this thesis. It explains the basic of marketing survey. In the following practical part there is introduced a profile of bank institution and my own survey based on questionnaire, including graphs and verbal evaluation dedicated to the specific bank branch. There is a possibility to make some changes based on it's results, which would increase customer satisfaction with services of this specific commercial place. eng
dc.description.department Ústav ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Veřejná ekonomika a správa cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26079 cze
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.defence Student věnoval svoji obhajobu prezentaci výsledků dotazníkového šetření, které prezentoval na svých hypotézách. V závěru představil své návrhy řešení a doporučení. cze
dc.identifier.stag 16092 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account