dc.contributor.advisor |
Pabian, Petr |
cze |
dc.contributor.author |
Krištofová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:43:08Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:43:08Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46223 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá přípravnými třídami a jejich vlivem na školní úspěšnost dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zkoumá vliv docházky do přípravných tříd na rozvoj dětí a také jejich školní integraci. Zároveň se zabývá institutem asistenta pedagoga.
Snaží se odpovědět na výzkumnou otázku: Jsou přípravné třídy účinné v překonávání překážek školní neúspěšnosti dětí z marginalizovaných skupin a opravdu přispívají k jejich školní integraci?
Z výzkumu vyplývá, že přípravné třídy těmto dětem opravdu pomáhají, ale jejich účinek by bylo vhodné doplnit dalším integračním nástrojem- asistentem pedagoga, nebo jejich účinek posílit delší docházkou. |
cze |
dc.format |
44 s. |
cze |
dc.format.extent |
869104 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
přípravné třídy |
cze |
dc.subject |
asistenti pedagoga |
cze |
dc.subject |
děti ze sociálně znevýhodněného prostředí |
cze |
dc.subject |
preparatory classes |
eng |
dc.subject |
pedagogic assistants |
eng |
dc.subject |
children from socially disadvantaging background |
eng |
dc.title |
Způsoby integrace žáků z marginalizovaných skupin |
cze |
dc.title.alternative |
Way of integration of the pupils from marginal groups |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Synková, Hana |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This work deals with preparatory classes and its influence on school success of children from socially disadvantaging background. It is focused on their progress and integration due to these classes. It also deals with the institute of pedagogic assistant.
It tries to respond the question: Are the preparatory classes effective in overcoming school handicap of children from socially disadvantaging backround and support their school integration?
The results are that preparatory classes help these children, but it should be support with another tool of integration- pedagogic assistant, or it should have longer attendance. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Komunitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26852 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.identifier.stag |
17564 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |