dc.contributor.advisor |
Morkus, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Müllerová, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:43:06Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:43:06Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46217 |
|
dc.description.abstract |
Obsahem této práce je analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p. Na začátku je popsána všeobecná teorie konkurence, popsání jednotlivých forem trhu a vývoj poštovního sektoru. Následuje analýza obchodní činnosti České pošty, s.p., která je zaměřena na její firemní klientelu a její rozdělení z pohledu České pošty, s.p. Následuje stručný rozbor nejvýznamnějších konkurentů České poštu, s.p., a návrhy na zlepšení spolupráce České pošty, s.p. s klienty. |
cze |
dc.format |
58 s. |
|
dc.format.extent |
1648556 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
listovní zásilky |
cze |
dc.subject |
balíkové zásilky |
cze |
dc.subject |
client |
eng |
dc.subject |
customer relationship management |
eng |
dc.subject |
letter items |
eng |
dc.subject |
package |
eng |
dc.title |
Analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p. |
cze |
dc.title.alternative |
Amalysis of competition of corporate clients of the Česká pošta, s.p. from their perspective |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this work is the analysis of the postal market to competition from the perspective of corporate clients of the Česká pošta, s.p. At the begining is described the general theory of competition, cescribing the various forms of market and developments in the postal sector. The following is analysis of business activity of the Česká pošta, s.p., which is focused on its corporate clientele and its allocation from the perspective of the Česká pošta, s.p. The following is a brief analysis of major competitors´ Česká pošta, s.p., and suggestions to improve cooperation berween Česká pošta, s.p. and clients. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management, marketing a logistika ve spojích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D26452 |
|
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
17753 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |