Analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Morkus, Jaroslav
dc.contributor.author Müllerová, Irena
dc.date.accessioned 2012-07-15T22:43:06Z
dc.date.available 2012-07-15T22:43:06Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/46217
dc.description.abstract Obsahem této práce je analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p. Na začátku je popsána všeobecná teorie konkurence, popsání jednotlivých forem trhu a vývoj poštovního sektoru. Následuje analýza obchodní činnosti České pošty, s.p., která je zaměřena na její firemní klientelu a její rozdělení z pohledu České pošty, s.p. Následuje stručný rozbor nejvýznamnějších konkurentů České poštu, s.p., a návrhy na zlepšení spolupráce České pošty, s.p. s klienty. cze
dc.format 58 s.
dc.format.extent 1648556 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject řízení vztahů se zákazníky cze
dc.subject listovní zásilky cze
dc.subject balíkové zásilky cze
dc.subject client eng
dc.subject customer relationship management eng
dc.subject letter items eng
dc.subject package eng
dc.title Analýza konkurence poštovního trhu z pohledu firemní klientely České pošty, s.p. cze
dc.title.alternative Amalysis of competition of corporate clients of the Česká pošta, s.p. from their perspective eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The content of this work is the analysis of the postal market to competition from the perspective of corporate clients of the Česká pošta, s.p. At the begining is described the general theory of competition, cescribing the various forms of market and developments in the postal sector. The following is analysis of business activity of the Česká pošta, s.p., which is focused on its corporate clientele and its allocation from the perspective of the Česká pošta, s.p. The following is a brief analysis of major competitors´ Česká pošta, s.p., and suggestions to improve cooperation berween Česká pošta, s.p. and clients. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D26452
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 17753 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account