Digitální knihovnaUPCE
 

Marketingové řízení firmy Ondruš

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na poznání a analýzu současného stavu podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA z hlediska marketingového řízení a předložení návrhů ke zkvalitnění marketingového řízení tohoto podniku. Obsahem této práce je teoretická část obsahující popis pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část bakalářské práce obsahuje vypracovanou marketingovou situační analýzu a analýzu SWOT podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl podnik vzít v potaz pro zkvalitnění marketingového řízení.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26048

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingové řízení, marketingový mix 4P, situační analýza, analýza SWOT, marketing control, marketing mix 4P, situational analysis, SWOT analysis

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced