Marketingové řízení firmy Ondruš
Bakalářská práceDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na poznání a analýzu současného stavu podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA z hlediska marketingového řízení a předložení návrhů ke zkvalitnění marketingového řízení tohoto podniku. Obsahem této práce je teoretická část obsahující popis pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část bakalářské práce obsahuje vypracovanou marketingovou situační analýzu a analýzu SWOT podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA. Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl podnik vzít v potaz pro zkvalitnění marketingového řízení.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26048
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingové řízení, marketingový mix 4P, situační analýza, analýza SWOT, marketing control, marketing mix 4P, situational analysis, SWOT analysis