Vnitřní analýza image města Světlá nad Sázavou
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem této diplomové práce je vnitřní analýza image města Světlá nad Sázavou. Diplomová práce je rozdělena celkem do čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na obecnou charakteristiku pojmů image, image města a městský marketing. Druhá kapitola pak obsahuje informace z oblasti analýzy image. Třetí kapitola se zabývá charakteristikou konkrétní image města Světlá nad Sázavou. Čtvrtá kapitola se zase zabývá výsledky dotazníkového šetření mezi občany města Světlá nad Sázavou. Hlavním cílem této kapitoly je zjistit, jak občané vnímají své město. Na základě výsledků jsou pak navržena obecná doporučení.
Rozsah stran
103 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika veřejného sektoru
Studijní program
Hospodářská politika a správa
Signatura tištěné verze
D25932
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
image, městský marketing, analýza image, město Světlá nad Sázavou, city management, image analysis, town of Světlá nad Sázavou