Digitální knihovnaUPCE
 

Vnitřní analýza image města Světlá nad Sázavou

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem této diplomové práce je vnitřní analýza image města Světlá nad Sázavou. Diplomová práce je rozdělena celkem do čtyř kapitol. První kapitola se zaměřuje na obecnou charakteristiku pojmů image, image města a městský marketing. Druhá kapitola pak obsahuje informace z oblasti analýzy image. Třetí kapitola se zabývá charakteristikou konkrétní image města Světlá nad Sázavou. Čtvrtá kapitola se zase zabývá výsledky dotazníkového šetření mezi občany města Světlá nad Sázavou. Hlavním cílem této kapitoly je zjistit, jak občané vnímají své město. Na základě výsledků jsou pak navržena obecná doporučení.

Rozsah stran

103 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika veřejného sektoru

Studijní program

Hospodářská politika a správa

Signatura tištěné verze

D25932

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

image, městský marketing, analýza image, město Světlá nad Sázavou, city management, image analysis, town of Světlá nad Sázavou

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced