dc.contributor.advisor |
Brychtová, Šárka |
|
dc.contributor.author |
Nichtová, Markéta |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:42:18Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:42:18Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46061 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje marketingu cestovního ruchu se specifikací na lázeňský cestovní ruch. Je zde pojednáno o klasickém marketingu, marketingu cestovního ruchu a hlavně o marketingu lázeňského cestovního ruchu. Konkrétně se zaměřuje na Lázně Poděbrady, a.s., kde bylo také provedeno marketingové šetření o spokojenosti klientů se službami a s lázněmi celkově. |
cze |
dc.format |
90 s. |
|
dc.format.extent |
2645706 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.4.2013 |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingové výzkumy |
cze |
dc.subject |
cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu |
cze |
dc.subject |
lázeňství |
cze |
dc.subject |
marketing lázeňského cestovního ruchu |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing researches |
eng |
dc.subject |
tourism |
eng |
dc.subject |
marketing of tourism |
eng |
dc.subject |
spa |
eng |
dc.subject |
spa tourism marketing |
eng |
dc.title |
Marketing lázeňského cestovního ruchu |
cze |
dc.title.alternative |
Spa tourism marketing |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor work is dedicated to tourism marketing with the specifications for spa tourism. There is a treatise on classical marketing, tourism marketing and especially marketing of spa tourism. Specifically, it is concentrate on Podebrady Spa, Inc., where he was also done marketing survey on client satisfaction with services and spas in general. |
eng |
dc.description.department |
Ústav veřejné správy a práva |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Manažerská etika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D25983 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila s tématem a cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo na příkladu vybraného lázeňského zařízení (Lázně Poděbrady, a.s.) postihnout marketing lázeňského cestovního ruchu; dále charakterizovat marketingový mix a provést marketingové šetření spokojenosti klientů sledovaných lázní. Studentka uvedla návrhy a doporučení pro zlepšení stávající situace a seznámila komisi s výsledky dotazníkového šetření, dále odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. Ministerstvo zdravotnictví chystá změnu ve vyhlášce o lázeňské péči (v podstatě již měla platit). vyhláška pravděpodobně výrazně změní marketingové strategie lázní, jak se o tom zmiňujete v závěru práce. Zkuste podrobněji popsat tyto změny konkrétně na příkladu Lázní Poděbrady, a.s.
2. V práci zpracováváte vlastní marketingové šetření. Co Vám osobně přineslo? |
cze |
dc.identifier.stag |
16658 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |