Marketing lázeňského cestovního ruchu
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se věnuje marketingu cestovního ruchu se specifikací na lázeňský cestovní ruch. Je zde pojednáno o klasickém marketingu, marketingu cestovního ruchu a hlavně o marketingu lázeňského cestovního ruchu. Konkrétně se zaměřuje na Lázně Poděbrady, a.s., kde bylo také provedeno marketingové šetření o spokojenosti klientů se službami a s lázněmi celkově.
Rozsah stran
90 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.4.2013
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D25983
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, marketingové výzkumy, cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, lázeňství, marketing lázeňského cestovního ruchu, marketing mix, marketing researches, tourism, marketing of tourism, spa, spa tourism marketing