Digitální knihovnaUPCE
 

Marketing lázeňského cestovního ruchu

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se věnuje marketingu cestovního ruchu se specifikací na lázeňský cestovní ruch. Je zde pojednáno o klasickém marketingu, marketingu cestovního ruchu a hlavně o marketingu lázeňského cestovního ruchu. Konkrétně se zaměřuje na Lázně Poděbrady, a.s., kde bylo také provedeno marketingové šetření o spokojenosti klientů se službami a s lázněmi celkově.

Rozsah stran

90 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.4.2013

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D25983

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, marketingové výzkumy, cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, lázeňství, marketing lázeňského cestovního ruchu, marketing mix, marketing researches, tourism, marketing of tourism, spa, spa tourism marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced