dc.contributor.advisor |
Lošťáková, Hana |
cze |
dc.contributor.author |
Halámková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:59Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:59Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/46010 |
|
dc.description.abstract |
Na začátku se práce zabývá potřebou prosazení marketingového přístupu i do řízení škol a přínosy uplatnění marketingových principů v jejich fungování. Dále jsou definovány vstupy a výstupy vzdělávacího programu a podrobněji podmínky a doprovodné služby poskytované studentům při studiu. Hlavní část práce se zabývá vymezením základních pojmů souvisejících s kvalitou služeb, jejími složkami a způsoby jejího měření. Je vysvětlen pojem spokojenost, metody měření spokojenosti a jiné přístupy k zjišťování úrovně kvality služeb. |
cze |
dc.format |
203 s. |
cze |
dc.format.extent |
4131965 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
student |
cze |
dc.subject |
zákazník |
cze |
dc.subject |
spokojenost |
cze |
dc.subject |
podmínky |
cze |
dc.subject |
kvalita |
cze |
dc.subject |
měření |
cze |
dc.subject |
služba |
cze |
dc.subject |
potřeba |
cze |
dc.subject |
požadavek |
cze |
dc.subject |
student |
cze |
dc.subject |
customer |
cze |
dc.subject |
satisfaction |
cze |
dc.subject |
condition |
cze |
dc.subject |
quality |
cze |
dc.subject |
measurement |
cze |
dc.subject |
service |
cze |
dc.subject |
need |
cze |
dc.subject |
requirement |
cze |
dc.title |
Spokojenost studentů FCHT Univerzity Pardubice s podmínkami při studiu |
cze |
dc.title.alternative |
Students' Satisfaction with the Study Conditions at the Faculty of Chemical Technology of the University of Pardubice |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Jelínek, Radim |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
At the beginning of the work addresses the need to promote and marketing approach to school management and the benefits of applying marketing principles in their operations. Also are defined inputs and outputs of the educational program and detail the conditions and support services provided to students in the study. The main section deals with definitions of basic terms related to the quality of services, its components and methods of measurement. It explained the concept of contentment, satisfaction measurement methods and different approaches to determining the level of service quality. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D26626 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Vysvětlete metodu chí kvadrátu a uveďte přínos její aplikace na konkrétním příkladu v rámci zpracování výsledku Vašeho výzkumu.
Jaká jsou konkrétní doporučení pro vedení FCHT Univerzity Pardubice vyplývající z Vašeho výzkumu? Jak často by se měl daný výzkum dle Vašeho názoru opakovat?
Co rozumíte průměrnou spokojeností?
Máte poměrně slušnou databázi, proč jste nevyužila v té statistice zkoumání závislostí na jednotlivých faktorech (ubytovaní, neubytovaní, podle pohlaví, ročník studia)?
Liší se vliv studentů mužů a žen, liší se vliv denního a dálkového studia, napříč obory, napříč katedrami atd.?
Jak máte "Celkové závěry" - co by se tedy mělo na fakultě udělat, aby se odlišily termíny zápisů v systému STAG podle jednotlivých kateder? A "Pohodlnost židlí" - se myslí obecně nebo je to jenom vztaženo na FCHT?
Proč jste do své prezentace vybrala zrovna aspekty, kde byli studenti spokojeni, proč jste nevybrala například grafy, kde byli studenti nespokojeni, když to ve Vaší práci je?
Uváděla jste i otevřené otázky ve Vaší práci, pokud ano, jaké byly závěry? |
cze |
dc.identifier.stag |
17963 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |