dc.contributor.advisor |
Pohl, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Kuna, Michal |
|
dc.date.accessioned |
2012-07-15T22:41:54Z |
|
dc.date.available |
2012-07-15T22:41:54Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/45991 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá návrhem brzdového systému vozidla metra se zaměřením na pneumatickou brzdu. Součástí práce je výčet požadavků na brzdy a brzdění vozidla metra, dále následuje vlastní návrh vozidla, na které je pak navrhován samotný brzdový systém. Návrh brzdového systému zahrnuje výpočet parametrů brzdy, specifikaci pneumatických zařízení, vytvoření pneumatického obvodu, popis způsobu řízení brzdy. Poslední část práce se zabývá technickým řešením podpodlahového bloku pneumatických zařízení. Detailněji je v této části řešena brzdová přístrojová jednotka, uchycení jednotky, rozhraní, umístění jednotlivých zařízení v jednotce. |
cze |
dc.format |
108 s. |
cze |
dc.format.extent |
2269329 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
vozidlo metra |
cze |
dc.subject |
brzdy |
cze |
dc.subject |
brzdění |
cze |
dc.subject |
zábrzdná dráha |
cze |
dc.subject |
zábrzdné zpomalení |
cze |
dc.subject |
váhová korekce |
cze |
dc.subject |
elektropneumatická brzda |
cze |
dc.subject |
metro vehicle |
eng |
dc.subject |
brakes |
eng |
dc.subject |
braking |
eng |
dc.subject |
braking distance |
eng |
dc.subject |
deceleration |
eng |
dc.subject |
weight correction |
eng |
dc.subject |
electropneumatic brake |
eng |
dc.title |
Návrh systému brzd vozidel metra |
cze |
dc.title.alternative |
The metro brake system design |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Kohout, Martin |
|
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis concern with metro brake system design, concentrate on pneumatic brake. It contains list of requirements on brakes and braking the metro vehicles, followed by own vehicle design, on which is the brake system designed. The brake system design contains brake parameters calculation, pneumatic components specification, pneumatic circuit creation and description of brake system steering. The last part of diploma thesis concern with technical solution of pneumatic devices block, placed under the floor. The brake steering unit is in this part more detail solved, attachment, interface, particular components placement in unit. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky: Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D27617 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student přednesl obhajobu své diplomové práce a vyčerpávajícím způsobem zodpověděl dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
17876 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |